Thursday, July 17, 2008

Maaf Kepada Semua.

Saya suka untuk membaca kritikan anda sekalipun pedas. Sekurang-kurangnya saya boleh belajar untuk mendengar kritikan dan kata-kata kesat manusia. Saya suka untuk menerima sebarang cacian agar saya sedar bahawa yang saya perlu cari adalah redha Allah, bukannya redha manusia. Tapi apabila ruang 'sembang-sembang' dijadikan lokasi untuk menyampaikan kata-kata lucah, ini bukan perkara yang baik. Saya bermohon kepada Allah agar 'Ana' dan 'Din Berahi' bukan mahasiswa al-Azhar. Mungkin dia orang Malaysia yang tidak pernah langsung menerima didikan al-Azhar. Allahummaghfir Lahuma. Amin.

2 comments:

ErmilL Oyabun said...

Akum....
Memang orang yang mengata lebih enak berbanding dengan orang yang kena kata.begitu juga orang yang memboikot lebih puashati berbanding dengan orang yang kena boikot.jadi...sekiranya kita tidak tahan ujian dari mana2 individu, usahlah mengata orang mengikut sesedap mulut dan sesedap taipan.PMRAM makin hilang pengaruh bukan dari segi kesilapan orang yang tidak bertanggungjawab...tp disebabkan suka tuduh melulu tanpa usul periksa.Begitu jua pandangan dari sesetengah orang, bukannya blh dibincangkan...Hanya pandangan PMRAM sahaja blh diguna pakai.apakah adil namanya.Mungkin kita senang bercakap, KAMI tk pernah memboikot orng...tp...kerja2 underground...yang kian hari jelas trang tang tang nampak sesuatu program selain drp PMRAM diboikot..

SeriSufi menyanyi... said...

kiwi pon bukan pelajar al-azhar. kiwi rasa teruja melihat student di sana. Doa-doa moga2 ada rezeki, dpt kiwi berada di sana jua.... Kiwi doakan kalian berjaya dalam apa jua yg mendatang :) GudLuck





p/s - dimana saja bumi dipijak. itu haq tuhan. Ada sebab diletakkan hambanya di satu2 tempat. ada rahsia. ada kalam :)